7.05.2012

black high waist shorts DIY

Zajawka na spodenki DIY z wysokim stanem powróciła.
Już dawno chciałam zapodać sobie high waist shorts w kolorze czarnym. Przyozdobiłam je w ćwieki, które wbijać nauczyłam się dopiero dziś (pare dni kminienia) :p Są to ćwieki nietypowe. Musiałam dociskać je pisakiem, a materiał znajdywał się na książce. Czarne jeansy z przodu postrzępiłam za pomocą żyletki (niebezpieczna sprawa) i przyszyłam materiał w czarno-białą panterę..
Z efektu jestem zadowolona, choć nie chciałam, żeby krzyż wyszedł na ukos...





przepraszam za obrany materiał :p
niestety tego się w moim pokoju nie da uniknąć przez mojego pieszczocha :)


4 komentarze:

  1. ile masz wzrostu i ile wazysz? pytam tylko dlatego że strasznie mi się podoba twoja figura! ideał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem niziutka - koło 162 cm i waże 44 kg. Nie stosuje zadnych diet

      Usuń
  2. wow ! super

    świetny blog :D <3

    dodawaj częściej posty - zawsze wchodzę :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. ten krzyz jest swietny !! wpadnij do mnie :)

    www.illicitfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń