24.02.2013

paski, ćwieki, biker coat

 Dziś chciałabym wam zaprezentować swój wczorajszy outfit. Trochę, kolców, trochę pasków, biker coat, czyli to co ostatnio jest "in". Ten "ramoneskowy" płaszcz jest strzałem w dziesiątkę w mojej szafie. Myślę, że pasuje do wielu stylizacji. Uwielbiam go. Jedynym minusem, który w nim widzę to jego cienki materiał. W zimie w nim tak często nie chodzę, bo jestem niezłym zmarzluchem, ale czasem się na niego skuszę. Błękitną beanie z kolcami zakupiłam na allegro za jakieś 15 zł, a przecież ma jeszcze w sobie ćwieki, które również są hitem tego sezonu. Legginsy, które za niedługo każda dziewczyna będzie posiadać u siebie w szafie, szukałam już jakiś czas i żałuję, że nie kupiłam ich na jesień, bo widziałam je w jakimś sklepie. Buty, które są w mojej szafie od paru dni były moim marzeniem już od dawna. Zdjęcia robiłam koło 16:30 więc robiło się już ciemno, także sorry za jakość.









biker coat - ZARA | beanie, leggins - allegro |  boots - Jeffrey Campbell Lita Spike






Tak. Przeniosłam posta z nolzy z powodów małych komplikacji.

2 komentarze: